اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نیاز فوری به تمام «گروه‌های خونی» در هرمزگان

مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: کاهش شدید اهدای خون سبب شده تا نیاز به تمام گروه‌های خونی در استان داشته باشیم.

نیاز فوری به تمام «گروه‌های خونی» در هرمزگان

ایمان زارعی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: کاهش شدید اهدای خون به دلیل شیوع ویروس کرونا و ایام نوروز سبب شده تا کمبود همه گروه‌های خونی را در استان هرمزگان داشته باشیم و لذا از مردم تمنا داریم تا مراجعه به مراکز انتقال خون، خون اهدا کنند.

وی افزود: بیش از ۲۴۰۰بیمار خاص در استان هرمزگان وجود دارد که به طور مستمر به خون وفراورده های خونی نیازمند هستند و در همه شرایط موجود باید خون و فرآورده های خونی این بیماران تهیه شود.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان با بیان این که این اطمینان را به مردم عزیز و همه شهروندان میدهیم که بدون هیچگونه نگرانی از ابتلا به بیماری به  مراکز اهدای خون مراجعه نمایند، عنوان داشت: کلیه مراکز اهدای خون طبق دستور العمل‌ها و با رعایت تمامی نکات بهداشتی و پرسنل آموزش دیده در خدمت مردم عزیز هستند.

دکتر زارعی اضافه کرد: اهدای خون امری ضروری است زیرا که حوادث و بیماری تعطیل پذیر نیستند و تامین خون بیماران فقط با حضور مردم میسر می‌شود

وی بیان داشت: همه مراکز انتقال خون برای اهدا کنندگان خون، سالم و ایمن است و تمامی ابزار و وسایل کاملا استریل و یک بار مصرف هستند و در این مراکز کلیه نکات و دستور العمل های بهداشتی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: مرکز انتقال خون بندرعباس واقع در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی حد فاصل چهارراه مرادی و فلکه برق از ۱ لغایت ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ (به جز ۱۳فروردین ) از ساعت 8 صبح الی 19.30 فعال و آماده خونگیری از مراجعان است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول